نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3829
-
الف
+

«زهرا بهروزمنش» در نقش یک دختر افغانستانی!

«زهرا بهروزمنش» بازیگر سریال «سایه بان» کرکتر یک دختر افغانستانی را بازی کرده است.

«زهرا بهروزمنش» بازیگر سریال «سایه بان» برادران محمودی کرکتر یک دختر افغانستانی را برای فلم «قسم» به کارگردانی «محسن تنابنده» بازی کرده است.

به گزارش آی فیلم2، «زهرا بهروزمنش» بازیگر جوان ایرانی که مخاطبان آی فیلم2 برای اولین بار شاهد نقش آفرینی او در سریال «سایه بان» بودند در فلم «قسم» به کارگردانی «محسن تنابنده» بازیگر سریال «پایتخت» نقش آفرینی کرده است.

نکته جالب اینجاست که این بازیگر جوان در کرکتر یک دختر افغانستانی مقابل کمره رفته است. وی با تلاش های فراوان و آموزش زبان فارسی دری توانست نظر این کارگردان را برای بازی در این فلم جلب کند.

در فلم سینمایی قسم «مهناز افشار»، «سعید آقاخانی»، «حسن پور شیرازی»، «مهران احمدی»، نقش آفرینی می‌کنند.

اولین نمایش این فلم  ۱۰ دلو در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر بود.

خلاصه قصه : زنی بنام راضیه (با بازی مهناز افشار) فکر می‌کند خواهرش رضوان را بهمن (با بازی مهران احمدی) شوهر خواهرش به قتل رسانیده است.

به همین خاطر 36 نفر از اعضای خانواده‌اش را با اتوبوس خُسر بُره  خود (با بازی دیدنی حسن پورشیرازی) از گرگان به مشهد می‌برد تا علیه بهمن قسم بخورند. تنها کسی که مخالف این کار است خسرو (با بازی سعید آقاخانی) همسر راضیه است...

زهرا بهروزمنش متولد 20 جدی 1367 هجری خورشیدی در تهران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی می باشد، فعالیت خود را از گردانندگی شروع کرد و حالا به بازیگری روی آورده است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر